款式多到都唔知點揀好~ HTOO~香港原創眼鏡品牌~



早前同大家介紹過一個香港既原創眼鏡品牌 HTOO



唔知大家仲有冇印象?
回顧文 <<按我>>

HTOO 既眼鏡呢排係雜誌成日都見到
好多明星都戴住佢出席活動
連港姐陳倩揚都係佢忠實FANS 黎架~

其實HTOO 的款式真係勁多~
不如我係度介紹幾款俾大家

首先係呢款NOTHING 既 膠框架~
膠框係近年好流行的眼鏡造型
就算無近視都會戴番個遮下黑眼圈, 又或擋下刹架~HAHA


呢款中粗度既膠框,唔會似勁粗個D咁浮誇,但又可以遮到個殘樣~



想返工斯文D, 可以考慮下呢款扁身金屬框,
長方型的設計,成個人即刻大方成熟左~


我戴完後係咪即刻好行政FEEL呢~XD



至於放假的日子,當然想揀一D色彩繽紛既眼鏡黎配合開心既心情
呢幾款糖果色既膠框眼鏡就最適合啦~


玩味得黎又唔會太誇~ 
戴左成個人都覺得充滿活力呀~


近年韓國都興番圓形眼鏡,HTOO 當然會趕上潮流啦~
推出左呢幾款圓形既金屬框眼鏡
可愛玩味之餘亦唔會似用膠框咁變左個小雲嘛~XD 


我都係第一次戴呢D圓形眼鏡,
但估唔到都HANDLE到喎, 唔會太低B~XD


當然,如果你圓又覺太可愛,方又覺太正經,
不如考慮下以下呢款~ 圓角框~
一款齊合左方同圓框既優點~


唔會太行政FEEL之餘亦唔會太佻皮嘛~


究竟,我揀邊款好呀~ @@ ??????



終於,我都係帶左佢回家~XD


Nothing collection - model no. 018 C.3


呢款金屬框的眼鏡,設計斯文,好適合係OFFICE 戴
尤其係我呢 D o靚妹樣,戴番個金屬眼鏡,望落去都成熟D, 唔使俾人覺得我好似咩都唔識既妹妹仔嘛~XD


成個眼鏡都以扁金屬為板材
採用最新Mazzucchelli (義大利進口)板材,顏色潮流時尚,板材色澤光亮持久,顏色豐富。
用專利Redtenbacher(奧地利進口)配件,獨特耐用。 [Redtenbachee E11s/sv 專利號碼:EP 0973057]
material for model no. 017-019 : stainless steel 不鏽鋼 + 採用專利Redtenbacher(奧地利進口)配件,獨特耐用。
[Redtenbachee E11s/sv 專利號碼:EP 0973057]

而且係超級輕巧
淨鏡框只有12G
就算加埋塊鏡片,都只係15G咋~


15G的重量就等同一副平時睇戲既3D眼鏡~真係戴左都如無物呀~


睇番平時我地求其一副眼鏡都唔止啦~

HTOO 眼鏡最大既特色是
全球首創180伸展港原創品牌眼鏡

今次呢款NOTHING 都唔例外,
依然可以做到一字馬架~


睇下佢既接駁位,就算展延到180度都依然狀態良好~


只要一縮手,即刻又變番原狀啦~


一直都好欣賞HTOO , 作為一個香港的原創品牌
已經是一件好值得驕傲既事~
而且佢既產品唔單止緊貼潮流,外型時尚,用料優良
180度設計,更加是超實用既好設計~
因為係香港設計,特設適合亞洲人士佩戴的呎碼,令人感覺舒適。


HTOO系列品牌眼鏡,目前已經在中國大陸,香港,台灣,
韓國,澳大利亞等國家及地區進入銷售。

現有18間眼鏡零售店(15間香港, 3間澳門) 
查詢電話:2381 8710


如果想知多D HTOO 既資料, 可以瀏覽以下的網站:



以上產品及資料由品牌提供~

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】