令人眼前一亮的小秘密~日式植睫毛(親試效果及保養篇)

早前到左中環既suavis Lash Bar 參觀完整個植睫毛過程
見到MODEL 變得靚靚咁走,我都好心動


今日, 我都要黎試一試呢個變靚的魔法~

換過拖鞋,就舒服咁瞓係度變靚啦~

首先美容顧問先同我傾下計,睇下我想整D咩款既植毛
同埋同我檢查下我本身既睫毛適唔適合~
(例如本身睫毛太幼,就唔可以植D太粗既睫毛啦~)
同埋, 要植幾多條都係考慮既因素黎架~

經過一番商議後,就得出左我今日要植既款式~
係CUTE + SEXY 款,每邊植50條
弘度係C 
長度係8-11 (因為眼頭同眼尾植既長度會有D唔同架)
植毛粗度 0,18 

未試過,真係唔知原來植條毛仔都咁多野要考慮。


美容技師首先會幫我貼上膠紙
呢個樣都幾趣怪~XD


之後就開始一根根咁植啦~ (詳情睇番回顧文啦)

今日我就揀左以下的款式~
佢地每次都會記低客人植過D咩款既睫毛,方便下色去修補或者再修改

過程中完全係舒服到瞓著
無刺痛,無感覺,無那眼~
總之係你不知不覺間就植好哂成排眼睫毛啦~

植完毛後係咪靚左好多先~XD


合埋眼真係見到成排扇咁~


睇番個比較先~
左手邊未植時隻眼好無神~
植完後即刻成個隻BLING BLING 哂


係側面睇到明顯係翹左,同長左好多~
但一D 負擔都無,完全唔會好似戴左假睫毛咁重疊疊~

黎多一張比較下,係咪植前同植後成個感覺唔同哂~XD 


最好係一D都唔突兀, 就好似自己既眼睫毛一樣~
唔講,你都唔知我植左睫毛啦~XD

好多SIS 都關心植完後既打理問題~

開頭我都好擔心
不過植左後就覺得無乜野
因為佢實在太無物啦, 有時都唔記得自己植左睫毛~ :P

不過嘛,當然唔好用手捽眼啦~
平時缷妝要用一D 水性既缷妝水,唔好用油性, 以免將膠水都溶左~

當然,化妝時都唔使再搽MASCARA 啦, 因為已經好靚啦~

最麻煩既, 就係洗面時有水入眼唔可以好似以前咁捽開D水
要慢慢用紙巾印干。

基本上,對於平時既生活真係無乜影響。

每次洗完臉後,D假睫毛都會痴埋 (其實真個D都會架)

呢個時候,只要我地用把專用既梳仔 梳一梳 
睫毛話咁易就還完番啦
一樣咁卷曲,一樣咁分明。

當然,植上去既假毛始於會甩~

呢條係第3日甩出黎既第一條假睫毛。
其實都正常既, 因為我地平時D睫毛都會隨時間而脫落再生,同頭髮一野
係新陳代謝既一種黎~


我地見到甩出黎短個條係本身自己既眼睫毛,長個條當然就係植上去架
可以見到SUAVIS 用既膠水真係幾堅。
兩條毛緊緊咁痴住,完全唔會分家架~

大家呢個時候又會擔心
植左眼睫毛會唔會唔方便?
以我個人黎講就無乜特別影響

唯一係洗面時要小心D就一就
同埋唔可以好似以前咁一野抺干隻眼
要用紙巾慢慢去印干眼部既水份

但其餘時間,真係唔覺有咩影響
因為本身唔會似痴睫毛咁有重量。所以有時都唔記得已經植左~XD 

而且以我植既長度,戴眼鏡都無問題,唔會頂眼鏡。

當然,比平時更加方便就係化妝啦~
只要底妝加簡單一條眼線就搞掂啦~
唔使/唔好再用MASCARA 啦
記得唔好用  油性既卸妝水啦,會洗甩D 膠水架
用水性卸妝水就無問題啦

就算唔化妝, 個人都平時精神好多呀~

至於保養方面,其實SUAVIS 有建議我地可以搽番D 睫毛既營養液。
真睫毛健康D,無咁易甩,即係 植個D睫毛都可以KEEP 得耐D啦~


植後3個星期既效果


可能我本身既睫毛都算健康, 所以 成個型都仲KEEP 得好好
無話崩左一忽或者好亂,打哂交咁~
(其實,我已經無咩特別打理佢架啦~XD) 

我估起碼可以KEEP到5個星期呀~ 

最近朋友聚會,大家見到我植左睫毛都大讚自然同好靚
真係好開心

少少技巧就可以令到自己靚D,何樂而不為~


多謝SUAVIS LASH BAR 及囍結 TIE-THE-KNOTS.COM 的邀請 

SUVAIS LASH BAR
https://www.facebook.com/Suavislash

囍結 TIE-THE-KNOTS 
http://www.tietheknots.hk/
https://www.facebook.com/tietheknots.hk

如要聯絡本人,請電郵至:smonkichi@hotmail.com

My Blog Link :






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】