雪肌精30週年聖誕大派對~ 還有新品發佈唷~


KOSÉ 雪肌精 SEKKISEI 30年啦~
今日好開心有機會參加雪肌精的30週年聖誕聯歡PARTY~ 
黎到會場,我覺得好似去左ELSA城堡咁浪漫呀~
邊個話只有粉紅色先浪漫架~


會場一室是雪肌精色的白和藍,我同囡囡都著左藍色同白色黎襯一番~


除左咁有聖誕氣氛的佈置外,當然仲有一系列的雪肌精產品啦~


唔講唔覺,原來雪肌精係呢30年黎都推出左唔少產品,唔少更係非常熱買呢~

作為FANS, 你都未必數得哂雪肌精出左幾多產品呀~
不如就等我地回顧一下先~

係1985年,雪肌精就推出左第一隻藥用雪肌美白化妝水,
為各位美白逹人帶來福音~


之年由2000年開始,每2, 3年都會推出一項新的產品
由精華到乳液,令到美白程序更全面~


係2004年推出呢隻淨白潔面粉未,我記得當年我都有去搶購架~HAHA~
洗完真係又白又滑~

2007年,更邀得當時既女神菜菜子做代言人添~ (唔知90後識唔識呢~XD)

黎到2009 年,雪肌精開始注重環保,為海洋出左唔少力
而新垣結衣亦成為新一代的代言人~


黎到2013年,雪肌精推出左大熱的BB霜,之後更有唔同的防曬產品出現,令美白隨時進行~


其實關於雪肌精SEKKISEI,或者你同我都有一D疑問~

點解明明係日本野,但係會叫"雪肌精" ? 
成日都話 "藥用",咁係咪真係藥黎架?
今次呢個30週年都一次過為你解答哂啦~HAHA 



當然,今日除左係週年PARTY外,仲有一樣更隆重的宣佈

就係雪肌精SEKKISEI 特別推出一眾顧客期待已久的「滋潤版雪肌精」化妝水和乳液


最新推出的「滋潤版雪肌精」化妝水更具備極佳的油水平衡配方,兼備「高效滲透力」和「滋潤度」,
不黏膩﹑快速滲透的同時能收緊毛孔,撫平肌理,打造水潤透亮美肌。
即使在乾燥的冬季,「滋潤版雪肌精」也能為容易缺水的肌膚注入滿滿水分,締造充滿光澤感的透亮美肌。

當然要即刻試一試啦~
雖然係滋潤版,但快速吸收後好快就變得清爽
皮膚的滋潤度明顯有提高左,乾涸感亦快速消失了
好啱呢個干燥的冬天使用~


PARTY當日除左有MC Ray 鍾健威 為大家主持,唱歌外
更有好精美的甜品呀~ 阿囡食到唔停口呀~


當日大會仲準備左一個WORKSHOP
就係自己揀一個裝有空氣草的瓶子,再加入一隻自己鐘意的公仔~


登登登登~ 我既作品完成啦~, 係咪好可愛呢~
隻兔仔係阿囡揀架,因為佢話自己係兔仔呀~HAHA


開心既事又點會咁少呀~ 當日我仲WIN左 FACEBOOK SHARE 獎
同埋,攞左我既雪肌精回家呀~

等我試真D 滋潤版 既雪肌精再同大家報告呀~

今日真係好開心,有得玩,有得食,仲有咁靚靚既禮物
再次多謝雪肌精的邀請~


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com







留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】