天然の水 ~ Perfect Portion


Perfect Portion 

一個來自澳洲的天然品牌
我最近都一直在用



Perfect Portion 的創辦人SALVATORE BATTAGLIA和他的妻子CAROLYN STUBBIN 醉心鑽研自然及芳香療法,
並堅信植物的天然治癒力量,獲得草藥學、自然療法、針灸學治療師等多項專業資格,
並將二人的學術成就融合,成就了Perfect Potion這個牌子。

天然產品和香薰我一直都有用
Perfect Potion將兩者結合,更合我心

Perfect Potion的產品由面部護理, 到身體,到母嬰,到男士,甚至寵物,純香薰精油都有~

今次先介紹下佢既保濕水先

Perfect Potion保濕水都有好3款,適合唔同皮膚人仕
而我當然就選揀左呢款

淨肌調膚保濕水
Purify Fine Tuning Solution
HKD 390/125ML


呢款保濕水係專俾油性或混合性皮膚用,即係我~ 


主要以薰衣草、天竺葵及橙葉精油為主要成分,精油仲要係有機認證架~


而且成個系列通過歐洲COSMOS天然有機認證及澳洲有機認證,更是澳洲首間通過BDIH天然護膚品認證的公司
符合選擇非殘忍國際組織(Choose Cruelty Free)的審核標準

保濕水既功效可去除面上多餘油脂及污垢,淨化肌膚
洗面後用棉花直接抺上面或直接噴上面都得~
因為佢本身個包裝係附帶噴嘴的~


佢的質感同水差無幾,所以皮膚會極吸收


噴時記得要離遠D呀,如果唔係就唔夠霧化
因為霧化的保濕水充滿了陣陣的天然香薰香味~ 
就好似藏身在花園中咁~ 
成個人好RELAX, 好舒服
舒服到唔覺意會貪心噴多幾下~



其實除左洗面後用,平時返工化哂妝都可以直接噴係妝上為皮膚補濕架~ 


保濕水雖然水份好高,但使用後明顯感到出油少左
皮膚唔再成日干爭爭咁

平時我地用開既護膚品好多都只有開蓋有期日

但Perfect Portion直有埋到期
而且有效期都好短,唔會有成2年, 3年咁多


因為佢既天份好天然,無加入任何有害的防腐劑PARABEN,  所以要好快用哂架~



市面上有好多產品都標榜係天然,有機,所以大家選擇呢D天然,有機產品時真係要留神
如果有埋所有成份俾你睇就當然係明碼實價啦~  (有D只寫左主要成份架咋) 


我地要學識點揀,做個精明既靚靚達人架~

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com






留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】