《Syreeta X 和漢益生菌早春茶聚》~ 健康、瘦身之簡單法則

最近公司一位茹素的同事竟然患上腸癌,真係世事難料
呢件事令我對自己的腸道健康又重新開始關注~

今日就去左《Syreeta X 和漢益生菌早春茶聚》學習下點樣保持身體&腸道健康


黎到見到Syreeta,當然要集郵啦~ XD


一坐低,就送上呢杯酸酸甜甜的WELCOME DRINK ~


呢杯咁好味的飲品,原來已經加入左今日既主角

~和漢 日本多元益生菌~


益生菌,大家聽就聽得多
咁其實益生菌有咩用?對我地身體同腸道又有咩好處?
大會安排左營養師Joan為我地解講下~


原來在我們腸道中,有億萬個細菌,數量比我們全身細胞多十倍!當中唔係所有細菌都有害,有不少是益菌,可以保持我們身體健康。但如果身體腸道細菌不平衡,就容易生病!
而我地服用既抗生素,都會破壞腸道正常細菌叢的生長
所以點解話越食藥會越弱囉~
而益生菌就可以令到我地腸道的細菌維持番一個平衡既狀態

但益生菌其實都有好多種架~
和漢的多元益生菌就總共有8種益生菌~


4種乳酸菌 + 4種酵母菌 
- 芽孢乳酸菌、乳酸菌EC12:可以在消化道完整被吸收、補充大量優質益菌 
- 乳酸菌FK-23: 研究証實能提高免疫力為活菌的1.4倍,減輕過敏 
- 短乳酸菌KB290: 增強免疫系統,抑制腸道致病菌、維持消化道機能 
- 麵包酵母: 預防及舒緩肚瀉 
- 啤酒酵母: 含優質胺基酸、膳食纖維、核酸(DNA、RNA)及多種維他命、
礦物質等豐富營養素 
- 清酒酵母: 改善腸內細菌平衡,保持腸道暢通 
- 酵母發酵米、異麥芽寡醣: 有助益生菌生長


產品仲加有益生元,益生菌需要營養,它就是益生菌的營養啦~
有左佢,益生菌先可以出力工作架~

最最最重要的係, 一包多元益生菌只有6個卡路量,比起食乳酪更加健康~
而且仲可以有唔同既食法架~
今日大家就先體驗多元益生菌的第一個食法

將益生菌既粉末加係甜品度一齊食
大家都好認真咁製作自己的益生菌甜品呀~

呢個,就係我既大作啦~

好味之餘仲好有益添~XD 



我地一路食,一路聽Joan同Syreeta的分享


原來揀益生菌都有學問架~ 好多益生菌因為怕熱,怕胃酸
好多時未落到腸已經溶哂,化哂,起唔到實質既作用~
而和漢既益生菌就有抗熱抗酸性,所以可以加落熱水度飲用~


每朝起身飲一杯,已經可以幫助維持腸道同身體健康啦~
味道酸酸甜甜好好味~
我會直頭用黎沾生果食~ 


阿囡生果都食多左呀~

益生菌不論大人小朋友都食得架~ (小朋友份量減半) 
腸道好左,吸收好左,身體同抵抗力都自然好啦~


第一個月飲用時,建議一日飲兩包,等腸道可以快D平衡番先~
之後就可以一日一包KEEP住腸道健康


平時出街食LUNCH ,都可以帶定包去加落飲品度一齊飲~
細細包,方便攜帶 (總好過拎成排藥丸出黎咁嚇人嘛) 

話哂都係食物,所以日本製的多元益生菌每小包都注明日期架~


食左益生菌後,唔會好似食減肥藥,纖維粉咁出現搞肚痛,肚瀉既現象~
屙出黎既便便都係一條條好軟的,唔係肚瀉咁架~
益生菌的作用係維持腸道健康,所以唔怕會出現依賴的後遺症

最最最好的一樣野,就係可以 #自然瘦#
食完益生菌後頭2日,便便的氣味特別強烈
因為益生菌幫我將之前既宿便都排清哂~
個肚腩仔都細左好多~成個人都感覺輕鬆左~
腸胃好,自然皮膚都好啦~ 

以往我雖然每日都有得去便便,但成日都感覺去唔清咁~
(上網睇過資料,咁樣既便便習慣好易會有病架~@@) 
食左益生菌後,每次去便便感覺好暢通,好爽~ 

健康既飲食習慣,多飲水,少糖少鹽真係未必個個都做到
但每日一包益生菌咁簡單,你唔係做唔到呀~ 


新一年,祝大家身體健康,路路暢通~

和漢日本多元益生菌

萬寧獨家發售
Sweet vs Bitter - Syreeta facebook : https://www.facebook.com/syreetablog


再次多謝 Syreeta  http://www.syreetasik.com/ 及和漢的邀請


活動及產品資料由品牌提供

如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】