媽媽購物好幫手~ 親子王國 KMall 購物平台

做左媽媽之後,真係好少機會行街買野,BB細個時揹住又重, 唔想行,
大個時叫佢陪我行又嫌悶~@@ ,所以我都係網上購物多

而  KMall 就係其中一個我成日瀏覽的網上購物平台

KMall 其實係BABY KINGDOM 的一個網上購物平台,
所以買既產品都以媽媽/BB為主,好啱我地呢D媽媽睇~

媽媽區入面既產品真係多到數唔哂
有產前產後產品啦, 個人護理產品,哺育用品, 家居安全...
甚至連煮食廚具都有



而 BB 區方面當然更加多選擇

特別寶寶護理方面,由 LOTION, CREAM, SHAMPOO ....到如廁用品都有
當然仲有奶樽,奶嘴..玩具, 奶粉.......應有盡有



KMall 仲特設一個尿片區同圖書區
尿片區唔單止有特價,仲可以成箱咁買,運埋回家唔使拎


閱讀係現今家長好注重既
KMall 搜羅左好多熱門的童書,仲有特價添~


KMall  仲有根據唔同節日推出特別優惠產品
好似就黎聖誕節,KMall 就推出聖誕優惠套餐
仲推出無激素,無基因改造的食物,特別適合小朋友架~


KMall 品牌多逹400個
除左好多本地優質品牌,仲有好多外國出名的嬰兒品牌



有時我地都會上網,上FACEBOOK 代購呢D品牌既產品
但係KMall 買,除左可以慳運費,仲保證唔會買到假貨~

KMall 仲不定時同唔同品牌合作,推出一D優惠架
留意住,分分鐘執到平野架~

KMall 本身都不時推出好多優惠
依家做新會員,仲可以有30蚊 KDollar ($1蚊 KDollar 可以當港幣$1蚊使用)
同100蚊 KMall 優惠劵
未登記既朋友就快手啦~




係KMall 購物時 CLICK 入去件產品度就可以睇哂產品的特性,用法同成份
方便了解選購,唔使自己買左咩都唔知~




睇啱加入購物車,再俾錢就得架啦~


購物車一眼睇哂自己買左咩
俾錢時記得選埋配送方式呀~
KMall 可以提供
家居送貨 / 官塘點自取 / 順豐站 物流公司提取
只要係KMall 買滿400蚊就有得免費送貨架啦~
(依家聖誕優惠,300蚊就可以免費添)


俾錢就仲簡單添
可以揀信用卡,銀行轉帳, Paypal 或者貨到付款都得~


今次我買既都係重野
所以揀左送貨去屋企

係"我的訂單" 可以睇到送貨單號,方便追蹤
仲可以睇番成張單買左D咩,清清楚楚~



由落單到運送一般都需時2-3日
但我好好彩,星期一買,星期二晚已經收到貨啦~HAHA

我最鐘意上網買呢D日常清潔用品
因為呢D產品通常都好鬼重
下下成 1000 ML 1樽,買多幾樽,真係拎到手軟
而網上購物,就可以舒舒服服坐係屋企等收貨啦~


想知我買左咩荀野,可以CLICK 入去下面既連結睇睇架~

KMall  website : https://kmall.baby-kingdom.com
KMall  facebook : https://www.facebook.com/bkkmall/


如要聯絡本人,請電郵至: smonkichi@hotmail.com

留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】