比 ''水" 更清爽, 比 "油" 更清潔 ~ O~Hi! 天后卸妝水

卸妝,係每日都做的事
因為唔化妝,都要搽防曬
卸妝水,好多人都要求潔力超強,咁洗潔精都好強啦,你會唔會用黎卸妝先

其實一枝好的卸妝水,除左可以好溫柔咁幫你卸去面部的彩妝
仲可以改善緊繃不適感並且令到肌膚柔嫩


O~Hi! 深層清潔卸妝水 天后卸妝水 


叫得天后級,當然唔少野
剛過去既一年攞左日本雜誌VIVI 2017得獎王道美妝大賞冠軍
仲係網絡熱搜既 NO. 1 


究竟呢隻卸妝水係咪真係咁正?

我可以好肯定咁答你,係........
因為,我自己都一直有在用啦~XD 

卸妝水內含多種保養成份,由卸妝潔面, 清潔毛孔到深層鎖水都照顧周到,
持效提升肌膚自我清潔保濕能力,更重要能夠强化天然防禦屏障,達至真正清潔鎖水功效。

質感比水要稠杰少少


氣味,係淡炎的清香味,好RELAX, 好舒服~

顏色嘛,當然係白色透明啦~XD 


可以有效卸除臉部和眼唇的彩妝及不潔物,甚至是防水彩妝~
比 ''水" 更清爽, 比 "油" 更清潔

呢枝卸妝水甚至可以免沖洗架,用完後會覺得清爽同潤,唔會覺得滑潺潺
不過我呢,就慣左卸完妝再洗多次面既..... 

首來,來個簡單測試
呢幾樣,都係平時落妝最麻煩的
防水妝物固然難落
其實膏妝的化妝品,好多時都要用油先落得干淨架~ 


將沾滿O HI! 卸妝水的化妝棉放在彩妝上靜待幾秒,再抺走


見到嗎?全部都CLEAR 哂啦~
而且仲唔使捽到隻手紅哂先甩~ 真係抺幾抹就得啦~ 


手就易卸,實戰係面又點先?

今日,我就化左個全妝,咩彩妝用品都齊啦~
其實呢個妝已經OVER 八個鐘啦,但仲KEEP得咁好,可想而知佢既防水防油度係幾勁

首先,先卸去最易搞掂的底妝先啦~ 
真係一抹即走,幾下就干淨哂啦~ 


再黎,就係眼部的彩妝,眼部的話,我會濕左化妝棉敷係眼再靜待幾秒,
等卸妝水溶解下D眼妝先~ 
話咁快,眼上面的彩妝都溶走哂


黎個CLOSE UP先 ,真係快快手就KO 了大半個眼妝~ 

溫馨提示,如果係化易容妝,即係化到左第2個人個D,呢枝卸妝水就未必啱你了~ ><
卸完妝後的皮膚一D都唔緊繃呀,而且仲好柔軟,又滑
而且成份溫和,敏感泛紅皮膚的我都可以照用無誤 ,抹上面後無任何刺痛或不適

呢度,就係我卸哂落黎既彩妝啦~
最尾個張,都已經近乎無乜咁濟


睇下我,話咁快就用左咁多啦~ 
真係日日用,無呃人架~


用咁多都唔肉赤,因為佢真係好抵用
HKD 118蚊 有500ML啦
可以用足幾個月架啦~ 

想試下呢款咁抵用又咁好用既O~Hi!天后卸妝水 
到以下的網址睇睇啦
Facebook: https://www.facebook.com/ohihongkong

香港正品分銷商 - MyPrincess我的公主美妆
Website : http://www.myprincessyoyo.com/product-3452.html
Instagram : myprincessyoyo 


留言

這個網誌中的熱門文章

灰甲小知識 ~ Emtrix®安甲適®

帶女女徹底驗眼 ~ 理大護眼中心

輕輕鬆鬆踢走肚腩~ 【Kakki 活気-腹周燃燒 EX 錠】